עמוד ראשי / כללי / אדם לא נמדד בכמה פעמים נופל אלא כמה מהר קם

אדם לא נמדד בכמה פעמים נופל אלא כמה מהר קם

אלוהים ברא כל אדם עם כוח, עוצמה, תכונות מדהימות! לפעמים אנחנו שוכחים כמה עוצמה יש לנו בפנים, כמה כוח רצון! החיים לפעמים מובילים אותנו למקומות כל כך נמוכים שלפעמים כן קשה להתרומם מהם ולהרים את הראש, להסתכל קדימה, לקבל את השיעור באהבה, להגיד זה יעבור, לעשות שזה יעבור, די לוותר!יש בנו בכל אחד את הניצוץ האלוהי, הוא נמצא שם, לפעמים חבוי עמוק אבל הוא שם, צריך למצוא אותו בכל דרך אפשרית, עיקר לשחרר, לא משנה מה אתם עוברים, אתם לא היחידים שמתמודדים עם משהו! כל אחד מתמודד, עובר שיעורים, אלה החיים.

מספיק להיות בייאוש, בלרחם על עצמינו אוי כמה קשה לי, קשה יש רק בלחם!

1472021_728568837173189_98026079_n

ולא אני לא חכמה להגיד מהצד, אני יודעת כי אין סוג של חרא שלא עברתי, אם לאבד את האדם היקר לי בעולם, בגיל 14 את אבא שלי, אהוב חיי, כמה הוא חסר , מעבר לתל אביב בגיל צעיר, גברים שלא עשו לי פשוט, עבודה שעד שהשגתי משהו זה היה קריעת ים סוף, לאבד את החברה הכי טובה שלי שחלתה בסרטן, להיות במינוס בבנק שאין הכנסה והבנק מאיים עליי להחזיר לי צ׳קים ואין לי כסף לשכר דירה ועוד ועוד ועוד.
היום שאני במקום אחר אני יכולה להסתכל מהצד להוקיר את הדרך שעברתי, לסלוח לעצמי, לקבל את עצמי, לטוב ולרע, לשחרר לשחרר.

כל מה שקורה, אם כל הקושי ואני לא מדברת על אדם אהוב שנפטר כי לזה אין נחמה בעולם הזה, אני מדברת על קשיים יומיומיים, פרידות, קושי בזוגיות, קושי במציאת עבודה, פרנסה, מציאות של כולנו. הגיע הזמן לקבל החלטות לעשות שינוי ולהרים את הראש, להבין שהשיעור הזה בא ללמד אותנו משהו, בא לגרום לנו להיות אנשים יותר חזקים, אנשים שלוקחים אחריות על חיינו. אנחנו צריכים להסתכל על עצמינו כווינרים ולא לוזרים!

תזכרו זה לא קלישאה אדם שמשדר אנרגיה טובה, מחייך, רגוע, נינוח זה אדם שהיקום מושך אליו אור. מושך אליו אנשים חדשים שיפתחו את מזלו, היקום כולו מחבק אותו! תנסו את זה. מבחן יומי כזה, קמתם בתחושה רעה אתם בבאסה של החיים, תשאלו את בורא עולם, אבא מה אתה מנסה ללמד אותי? מה השיעור שלי? אני קטן ולא מבין ואתה רואה קדימה ממני אז תכוון את דרכי במהרה, עזור לי לצאת מהקושי. פיתחו את היום באותה אנרגיה חיובית אותו חיוך, איך אומרים קומו על החיים שלכם! יש לכם מה לתת, העולם לא מחכה לאף אחד, חבל על כל יום שעובר, ומבלים אותו במיטה, בבכי, לעזאזל עם כל ״אנשים הטובים״ שרוצים לגרום לנו לרדת למטה, לשקוע, לכל האנשים שלא יודעים לכבד את מי שאנחנו, את כל החברים שהם לא באמת מקדמים אותנו לשום מקום! חאלאס!

יום מהמם שיהיה לנו, להסתכל במראה לראות את המנצח שבנו, הווינר הנסתר לחפש את האוצר שטמון בנו, הוא קיים הוא שם, מחכה לנו שנמצא אותו וברגע שנמצא אותו הוא יאיר ויעיר את חיינו!

אז איך אתם פותחים את הבוקר?! תלוי בכם …
(אני התחלתי אותו בלנקות 3 פעמים קקי (:
גם זו התחלה)

קיס קיס
אוהבת ומחזקת מורן

השאר תגובה

האימייל שלך לא יפורסם.

גלול למעלה
דילוג לתוכן