עמוד ראשי / כללי / לשחרר את ה "פחד משינוי"!

לשחרר את ה "פחד משינוי"!

מורן אייזנשטיין משתפת לאתר emush על הפחד משינוי אני תמיד אומרת שאסור לוותר, אסור להרים ידיים, אך ישנם מצבים בחיים שדווקא כן חייבים לוותר, כן חייבים לשחרר את ה פחד משינוי. להגיד לעצמינו ניסיתי,עשיתי כל מה שיכולתי, והגיע הזמן לשחרר את ה פחד משינוי ולהמשיך הלאה.

זה יכול להיות בזוגיות שאתה נמצא בה, לא טוב לך. אתה בלב יודע שזה לא מוביל אותך לשום מקום, אבל אתה נלחם וחוזר לאותו מצב.
לא צריך בכוח להישאר שם. לרבים מהאנשים יש נטייה לחשוב שזה הבן אדם היחיד בעולם. בורא עולם יצר כול כך הרבה אנשים, אנחנו מוקפים בבני אדם, אז למה לתלות את כול תקוותינו באדם אחד שעושה לנו לא טוב?

כן, זה ה פחד משינוי. הפחד להיות לבד, הפחד שלא נמצא מישהו שיאהב אותנו. איזו הערכה עצמית גרועה יש לנו כלפי עצמינו?! תסמוך על מי שאתה, יש לך מה לתת למישהו אחר. אם אותו אדם שאתה נמצא איתו לא מכבד את מי שאתה, עושה לך שחור,תוותר!!!! "שלח אותו לקיבינמט", כי מי זה ששם אותו שולט על חייך? רק אתה בעצמך!

אתה נותן לאדם אחר את המקום להתנהג אליך ככה, רק אתה. אם היית מכבד ומעריך את עצמך, בחיים לא היית נותן לאף אחד להיות לך אדון!!!
תילחם על החלומות שיש לך, תילחם על מי שהיית רוצה להיות. שם תשקיע את האנרגיה, וגם אם זה קשה ולא הולך זה לא אומר שזה לא יגיע!
תילחמי על להביא ילד לעולם, על הבעל, על האישה שלך, על נישואין טובים.
אנשים מתחתנים ואז הולכים לחפש בחוץ, בוגדים, עושים מאחורי הגב!

תכבד את האישה שלך, כול הכוח שלך תלוי ביחס שלך אליה. החיים שלך ישתפרו בכול המובנים אם תמיד תשים את אשתך במקום הראשון.
תילחמו על הבריאות שלכם, אם אתם שמנים זה רק בגלל שאתם מפצים את עצמכם באוכל! אתם יכולים לשנות, אין ספק שאתם רוצים!! ספורט זה הדבר הכי טוב לנפש, תירשמו למכון כושר, לפחות תתחילו פעמיים בשבוע הליכון 50 דקות, ולאט לאט תעלו את זה לעוד ימים.
אם אין לכם אפשרות למכון כושר תעשו צעידה ברגל ליד הבית, אין לכם זמן? תעשו את זה אחרי שאתם משכיבים את הילדים, הליכה זו בריאות מעבר לזה שזה שורף המון קלוריות ומרזים מזה.

תירוצים למה לא תמיד יש תתחילו לחשוב למה כן לשחרר את הפחד ולשנות!!!

הכול בראש שלנו, הכול זה סדר עדיפויות, אז למה להגיד מחר? למה לא מהיום?!
אין דבר העומד בפני הרצון בכול מה שמחליטים.

אז קחו נשימה, תחליטו על מה אתם נלחמים ועל מה הגיע הזמן לוותר, לשחרר את הפחד, להגיד ביי ביי לאנרגיה השלילית ברוך בואך אנרגיה טובה.

אוהבת מורן.

השאר תגובה

האימייל שלך לא יפורסם.

גלול למעלה
דילוג לתוכן