עמוד ראשי / כללי / אל תשכחי שאת קיימת (:

אל תשכחי שאת קיימת (:

אתמול פגשתי חברה והחמאתי לה שהיא נראית ממש טוב!!! השיער היה מהמם האיפור טבעי אמרתי לה ״ וואו אחותי את נראית טוב״ אחחח כן הייתי באירוע אתמול אז השקעתי! ביום יום אין לי זמן לזה , הילדים, הבית, אמרתי לה אין כזה דבר! אני לא מקבלת את זה, אין לי זמן…רבע שעה בבוקר טיפה להתאפר, לבחור בגד שיחמיא לך להיות אישה! אין לכם מושג שאפילו בקטנה כמה זה משמעותי! כל הזמן אני אומרת את זה שזה שנהיינו אימהות ונשים עסוקות, אסור לנו לשכוח את עצמינו, אסור להזניח, אסור לוותר על החלומות.

אל תשכחי שאת קיימת

כל כך הרבה סיפורים שאנחנו נחשפות פה בעמוד לחוסר תקשורת, לתחושה של שותפים ואני חלילה חלילה לא מצדיקה את זה או בגידה בשום דרך, אבל בוא נצא רגע מהבועה שלנו שאנחנו צודקות ונחשוב רגע על הזוגיות שלנו…לפני החתונה והילדים היינו נשים נמרצות יוצאות מבלות משקיעות ואחרי?! כלום.
עסוקות רק בבית בילדים ולא מתייחסות לשום דבר מעבר. למה?! זה לא צריך להיות ככה ואין ספק שזה יכול להיות גם הפוך שאנחנו משקיעות והבעלים מזניחים את עצמם ונהיים אנשי הספה!

בוא נהיה אגואסיטיות קצת קצת ונדאג גם לעצמינו! מותר לנו, לא כתוב בשום מקום ואין חוק כזה האוסר על האישה להיראות מטופחת, להשקיע בעצמה! לאהוב את עצמה! להפך גם בתורה מעודדים זאת! היום זה היום שלנו שיהפוך להרגל! רבע שעה רק רבע שעה קטנה תתני לעצמך, לפנק את עצמך, להתלבש כמו פעם, להתאפר, להיות פאקינג מהממת !

יש לנו את זה בנות רק בין כל חיי המשפחה הלא תמיד קלים קצת נשכחנו בדרך! שכחנו לפרגן לעצמינו, להיות נשים. אם אנחנו יכולות לעשות 10 דברים במקביל אנחנו יכולות גם את זה! אז מי ששכחה את עצמה בדרך אני רק רציתי להזכיר לה שהיא קיימת!

קיס קיס אוהבת מורן
(אחת שקמה לפני כולם בבוקר כדי להתקלח בכיף)

השאר תגובה

האימייל שלך לא יפורסם.

גלול למעלה
דילוג לתוכן