עמוד ראשי / זוגיות / מתוסכלת, בת 23 אמא ל-4 ילדים מרגישה כמו סבתא ולא כמו אמא

מתוסכלת, בת 23 אמא ל-4 ילדים מרגישה כמו סבתא ולא כמו אמא

בת 23 עם 4 ילדים מתוסכלת

היי מורן המקסימה,
אני נשואה ואמא ל-4 ילדים. אחרי הכרות קצרה עם בעלי מיד התאהבנו בטירוף וידענו שנחלוק יחד את שארית חיינו.. התחתנתי איתו עוד לפני שסיימתי ללמוד.. הוא גדול ממני בעשור.. הייתה לנו חברות מדהימה וכיפית מלאת אהבה אך עשינו טעות והתחתנו מהר מדי.. לי לא הייתה אפשרות לבלות איתו הרבה כי ההורים סגרו אותי כל הזמן בבית וכן איפה שהוא רציתי נורא לברוח להיות חופשיה. אך לא להרבה זמן.. מיד אחרי החתונה נכנסתי להריון ונולד לי בן מדהים ומיד אחריו שנה אחר שנה נולדו עוד 3 שיהיו בריאים.. זה הפך אותי לבן אדם אחר מילדה קטנה שלא ראתה כלום בחייה ולא הספיקה ליהנות עם בעלה או אפילו ללמוד משהו פתאום אני מרגישה כמו סבתא ולא כמו אמא. בת 23 עובדת מבשלת מנקה מגדלת 4 ילדים לבד בלי שום עזרה מבעלי שעובד מאוד קשה מ-5 בבוקר עד 8 בערב כדי לפרנס אותנו.

אני מאוד מנסה להבין אותו אבל לא מצליחה להשתלט על עצמי ורבה איתו כל הזמן שקשה לי! וקשה לי מאוד אני מגדלת ילדים כמעט לבד לא מצליחה להשתלט עליהם הם עדיין קטנים וכבר מקללים מרביצים לי רבים ביניהם ולא שמים עליי! אין לי כוח כבר עצוב לי להגיד את זה אבל לפעמים אני רוצה לבכות כשמגיעה השעה 4 וצריך לאסוף אותם מהגן

אני מרגישה גרוע שאני מעזה להגיד את זה הילדים שלי זה החיים שלי אני לא מסוגלת לדמיין את חיי בלעדיהם אבל מאוד מאוד קשה לי אפילו לצאת איתם אחרי הגן לג'ימבורי או גן משחקים זה בלתי אפשרי לבד.

ובנוסף לכל אין טיפת פרגון מצדו של בעלי מילה טובה משהו.. הוא בן אדם יבש לא אוהב לצאת רק עבודה בית.. יש בינינו הרבה אהבה וכבוד אך יחד עם זאת גם הרבה ריבים הוא אבא טוב הילדים מטורפים עליו ואני פשוט מתוסכלת מהחיים שלי אני כל כך צעירה שמגדלת 4 ילדים לבד בלי לצאת לנשום אויר קצת זמן איכות עם בעלי או אפילו כולנו יחד כמעט ואף פעם לא קורה לצערי. אני רוצה לצאת להתפרק ליהנות איתו אני לא מעוניינת לצאת לבד ניסיתי ואני לא נהנית אני רוצה לצאת עם בעלי!

מלא פעמים ניסיתי לדבר בדרך הכי רגוע שיש אך תמיד אותם תשובות צריך לעבוד צריך כסף הבן אדם מכור לעבודה וכן יש לו אפשרות להגיע הביתה לפני אך לא מוכן לשמוע כל הזמן רוצה עוד ועוד כסף למרות שמצבנו הכלכלי לא מזהיר אני חושבת שחוץ מעבודה יש עוד חיים.. דיייי!!! נמאס לי לשמוע את זה מעדיפה לחיות עם פחות כסף ולהיות מאושרת!! מה עושים בנות?? פליזז תעזרו לי!! תודה וסליחה אם זה ארוך מדי..

בואו לקרוא מה מייעצות לה חברות הדף

השאר תגובה

האימייל שלך לא יפורסם.

גלול למעלה
דילוג לתוכן