עמוד ראשי / הריון ולידה / על חתולים והריון? שני חתולים ותינוק?

על חתולים והריון? שני חתולים ותינוק?

dreamstimefree_2005767[1]חתולים והריון? שני חתולים ותינוק – מאת מורן אייזנשטיין 

את מתכננת להביא חיים לעולם, אך בבית יש לך חתול אחד או יותר. את מרגישה פחד. איך תתמודדי עם חתולים והריון? שיערות ולנקות קקי מהארגז.

אני מגדלת 2 חתולים כבר עוד מעט 8 שנים. שוקי וקטנציק. שנים אני מטפלת בהם כמו תינוקות שלי. אוהבת אותם אהבת אמת. הם היו איתי בתקופות הכי קשות שלי. ישנו איתי בלילה והסתכלו עלי במבט מרחם כשבכיתי אל תוך הכרית כשחוויתי פרידה. כשנכנסתי להריון וגם לפני המחשבות על איך אתמודד עם חתולים והריון, ויותר מזה איך אתמודד עם שני חתולים ותינוק. המחשבות לא עזבו אותי. מעבר לזה שאני די משועבדת להם ומנקה אחריהם כמו מטורפת, התמודדתי גם עם מינוס גדול של החלפת רהיטים. ובעיקר ספות שנהרסו בגלל ציפורנים חדות שגרמו לחורים. כולם אמרו לי להיפטר מהחתולים. שימי אותם בבית מיוחד של חתולים. רק לשמוע את זה גרם לי חלחלה איך אוותר עליהם?

הם אהבה כה גדולה שלי, אז עכשיו כשבא תינוק אז החתול עשה את שלו החתול יכול ללכת? ממש לא!
ככול שהתקרב מועד הלידה, הבנתי שלא אוכל להתמודד עם זה שחלילה אחד החתולים ישרוט את התינוק.
לאחר קריאה ממושכת באינטרנט על ניתוח להסרת ציפורניים (שהיה תמיד במחשבתי אך נמנעתי מלעשות זאת על מנת שלא יסבלו), מצאתי רופא ממש טוב. ובלב כואב הלכתי על זה. זה היה יום קשה.

אני מודעת לכך שיש בזאת התעללות מסוימת. ממש בכיתי כול היום ועד שלא אספתי אותם חבושים ברגליים הקדמיות לא נרגעתי. היו יומיים לא פשוטים להסתכל עליהם ולדעת שהם סובלים ואין להם דרך להגיד. אבל תוך שבוע הורדתי להם את התחבושות והם היו כמו חדשים. אני יכולה להגיד לכן שאני שלמה עם ההחלטה שבחרתי והיום עם אריאל הקטן אין לי פחד שהם יושבים לידו.
אני כבר הספקתי לקבל כמה שריטות בעיקר מאחד החתולים היותר עצבני שלי ועד היום יש לי צלקת.
ובדיעבד הצטערתי שלא עשיתי את זה קודם מכיוון שכ"כ פחדתי מזה. אהבה לא חסרה להם וזה מה שחשוב.

מה שאני ממליצה לך לפני שאת מביאה את התינוק הביתה לחסן את החתול. וכפי שהוטרינרית שלי אמרה חתולים לא מעבירים מחלות, הסיכון להידבק מבני אדם הרבה יותר גבוה. בהצלחה…ותזכרי שהכי כיף לילד לגדול עם חיה בבית. הוא יהיה אדם יותר רגיש וטוב .חתולים והריון הכל עבר בשלום!

השאר תגובה

האימייל שלך לא יפורסם.

גלול למעלה
דילוג לתוכן