עמוד ראשי / מורן ממליצה / מארז חורף של "יומי" יום יום..

מארז חורף של "יומי" יום יום..

מארז חורף של יומיהחורף כבר כאן ללא ספק, עלי ועל הילדודס הוא משפיע באופן כזה שהפחתתי כמעט לאפס את הפעילויות שלי איתם מחוץ לבית.. כאמא אני מנסה להגן עליהם ככל שביכולתי ודואגת לכך שלא יהיו חולים ככל שזה תלוי בי.. אני מקפידה על איוורור טוב של החדרים בזמן שהם בגן, מלבישה אותם היטב ובהתאם למזג האוויר, ומכינה להם ארוחות שמכילות מזונות חמים יותר.. אריאלי כבר קיבל חיסון נגד שפעת, ולאחר ארוחת הבוקר והערב אני נותנת לו את הדובונים של יומי – יומי חורף ויומי מולטי ויטמין המסייעים להגנה בחורף..

אז איך מעסיקים שלושה קטנטנים בחורף בבית ובפרט את אריאלי שהוא יותר גדול? ואיך הופכים את החורף למשהו חמים ונעים, כזה שבקיץ הבא נזכרים בו ואפילו מתגעגעים.. כי בואו נודה שג'ימבורי בחורף עם כל הילדים המנוזלים והמשתעלים זו לא בדיוק אופציה מועדפת..

כל אמא יודעת שסדר יום זה משהו שחשוב לתינוק שנולד ולילדים בכלל, זה מעניק לילדים מסגרת וביטחון וגם מקל עלינו המבוגרים.. הרי גם לנו יש סדר יום.. אז מעבר לציורים, הדבקות, פאזלים, סיפורים וכו' – הכנתי לאריאלי לוח עם טבלה שתלויה אצלו בחדר ובכל יום אנחנו מדביקים בה מדבקת סמיילי בהתאם לסדר היום שקבענו לאותו יום בשבוע..

וככה כול יום מחדש, אריאל מדביק מדבקות בטבלה ואם קורה שלא הסתכלתי בטבלה או שפספסתי פעילות מסוימת, אני לא דואגת כי אריאלי פשוט מזכיר לי: "אמא לא הדבקנו את המדבקה של הסיפור"

בטבלה שלנו של סדר היום יש גם משבצות עם מדבקות מיוחדות.. למשל כשאמא ואבא נוסעים לחופשה, (המדבקה הזו בהחלט נדירה ולא בטוח שיהיה בה דבק עד שהיא תהיה בשימוש) או אם לאמא או אבא יש עבודה אחה"צ או בערב וגם משבצת למקרים של חולי מה שעלול לקרות בתדירות גבוהה יותר בחורף, כי מסתבר שהוירוסים עמידים יותר באוויר הקר, חמסה חמסה בלי עין הרע, כולנו יודעות מה זה אומר להישאר בבית ולהתמודד כל היום עם ילד חולה..

לדובון של יומי יש מדבקה מיוחדת בלוח של אריאל.. מדבקה של דובון מחייך, עם גלימה אדומה, ומטריה.. אני מסבירה לאריאל שכל דובון כזה מחבק אותו מבפנים ונותן לו כוח להיות בריא..וביננו מה כבר אנחנו כאמהות מבקשות? שיהיו לנו בריאים..

לחצי כאן לקבלת דוגמית חינם של יומי

.

השאר תגובה

האימייל שלך לא יפורסם.

גלול למעלה
דילוג לתוכן