עמוד ראשי / מורן ממליצה / כפר נופש עין זיוון

כפר נופש עין זיוון

עד לפני מספר שנים לצאת לטיול, לקמפינג, טבע זה היה ממני והלאה. תנו לי מזגן, מקלחת מפנקת, רום סרוויס והחיים יפים.

מאז שלמדתי להתחבר לעצמי, לרוחניות, לפשטות, התחלתי לאהוב לטייל. אני מוכנה לישון על החול בים עם אוהל ולקום בשעה 5 לפני הזריחה עם פינג'ן וקפה שחור.

לאחרונה גיליתי את הצפון המדהים שלנו ובטיול האחרון התארחתי במקום קסום, כפר נופש עין זיוון. הדבר שהכי תפס אותי מההתחלה, עוד לפני שנכנסתי לחדר, זה השקט, האוויר הצלול, הירוק והצמחיה הקסומה מסביב.. והבקתות הן נראו כמו בסרטים.

הדרך הקסומה לחדרים כפר נופש עין זיוון

בכפר נופש עין זיוון התארחתי במתחם של בקתות העץ החדשות, ואם תציצו בסרטון תוכלו לראות את הדרך הקסומה אליהן. הבקתות בפנים ברמה גבוהה, לכל בקתה יש יציאה למרפסת ישיבה משלה. שלי הייתה אחורית מה שנתן לי פרטיות והרגשה נינוחה.

כפר נופש עין זיוון מורן אייזנשטיין

אחד הדברים שהכי חשובים לי במקום אירוח, זה הניקיון, ואת זה אי אפשר היה לפספס, את הניקיון של החדרים. ההרגשה כאילו נכנסתי לאיזה ספא מפנק. זו תחושה מדהימה, לראות שבאמת למלון איכפת מהלקוח כי איך אומרים "אלוקים נמצא בפרטים הקטנים".

כפר נופש עין זיוון נמצא בצפון מזרח רמת הגולן, ובסביבה שלו תוכלו למצוא פנינות טבע יפות, מים זורמים, הרים, החרמון (אוטוטו חורף כדאי לשריין מקום מראש), סיורי יין, סדנת שוקולד, אטרקציות קולינריות ועוד. תבדקו באינטרנט מה יש בסביבה ותצאו לכם ליום יומיים קסומים שימלאו לכם את המצברים בזוג או עם הילדים.

בקתות העץ טובלות בצמחיה כפר נופש עין זיוון

ומה יש לארוחת הבוקר אתם שואלים? אז בתור נשנשנית ידועה גם כאן הופתעתי, חשבתי שאגיע לארוחת בוקר בסיסית, כי לא ציפיתי שכפר נופש יגיש ארוחה כמו במלון המאכלס מאות אנשים. ארוחת הבוקר הייתה מגוונת, בופה מלא בכל טוב, והטריות של האוכל והירקות נראים לעין. אם הייתם עוברים בסביבה הייתם יכולים לראות שמילאתי לי צלחת שנייה כי היה לי טעים.

חדר האוכל כפר נופש עין זיוון

עוד קצת על החדרים, אני ישנתי בבקתת עץ חדשה ומפנקת. בבקתה הייתה קומה נוספת עם אפשרות לינה לילדים. מקלחת רחבה, פינת ישיבה עם מטבחון בנפרד וח.שינה בנפרד.

אם אתם יוצאים לנופש זוגי ובא לכם להתפנק – יצא לי לראות בקתה נוספת שהתעלפתי עליה – גדולה, מאובזרת ברמה גבוהה, עם ג'קוזי ואפילו חדר סאונה קטן – כן בתוך החדר. בחורף זה מרגיש כמו משהו שחובה לעשות לגוף ולנפש. האווירה רומנטית ורומנטיקה זו אני ואין לי ספק שאבקר בה בקרוב.

מחירים בסביבות ה-550 ש"ח תוספת ילד כ-100 ש"ח ובעונת החורף כשכולם רוצים לראות שלג המחירים קופצים. הכי טוב שתכנסו לאתר ותבחרו מתוך מגוון החדרים את החדר שהכי מתאים לכם.

בקתה מפנקת כפר נופש עין זיוון

אז אם אתם מבקרים בצפון ומחפשים לכם כזוג או עם ילדים ומשפחה מקום פשוט קסם שמעניק גם שלווה, גם איכות, גם ניקיון אני ממליצה בחום על כפר נופש עין זיוון.

באופן אישי אני הרבה זמן לא הרגשתי אווירה כזו מדהימה, ממש היה לי חשק להתנחל שם ולכתוב את הספר השני שלי מרוב שלוות נפש. ואני בוודאות גם אחזור לשם עם ילדיי.

לאתר של כפר נופש עין זיוון : https://www.enzivan.co.il/

השאר תגובה

האימייל שלך לא יפורסם.

גלול למעלה
דילוג לתוכן