עמוד ראשי / תינוקות / על מקלחת ראשונה לתינוק

על מקלחת ראשונה לתינוק

מורן אייזנשטיין משתפת לאתר emush על מקלחת ראשונה לתינוקמקלחת ראשונה לתינוק – מאת מורן אייזנשטיין 

את מגיעה הביתה עם הדבר הזעיר הזה. את מפחדת לגעת בו שלא יכאב לו, שלא יתפרק. מחזיקה אותו בזהירות יתרה, ועכשיו את אמורה לקלח אותו, מקלחת ראשונה לתינוק. גם להחזיק אותו, וגם לשטוף אותו – והוא צורח או שלא. ואת כולך לחוצה. ישנם תינוקות שאוהבים להתקלח ויש כאלו שפחות. בפעמים הראשונות ברור שאת חייבת מישהו איתך. לפחות עד שהוא יחזיק את הראש לבד ואז תוכלי להשתמש בעוד יד. אם את לא מפחדת לבד פשוט תיזהרי.

ישנן הרבה פעולות לעשות תוך כדי מקלחת לתינוק. לבדוק שהמים בטמפרטורה הנכונה. לחפוף את הראש ולסבן, וכול זה ביד אחת כי היד השנייה אוחזת בראש. אחי הקטן קנה לי מתנה לאמבטיה את הכיסא הזה שהתינוק יושב. זה ממש חמוד אבל לצערי לא פרקטי. לפחות עד שהתינוק מחזיק את הראש ואז זה ממש מועיל ונעים לו. אפילו האמבטיה שקניתי הייתה לי מסורבלת לקילוח לבד. לפעמים בעלי חוזר מאוחר ואני רוצה לקלח אותו לבד ודי חוששת. הפתרון האידיאלי שמצאתי וגם אריאל הקטן מאושר ממנו וכ"כ נהנה הוא כזה: אני שמה מגבת בכיור וממלאת אותו במים נעימים. המגבת גם סופגת את המים ככה שלא קר לו בגוף. הראש שלו מוחזק די יציב וטוב ככה שהידיים שלי פנויות. (למרות שתמיד לשים לב לראש ) והוא מרגיש בטחון עם הגוף שלו ולא משתולל.מאז שאני עושה לו אמבטיה כזו הוא פשוט נהנה. ממליצה שתנסו.

אשמח לדעת האם זה עזר לכן? מקלחת ריחנית ונעימה שתהיה…ותזכרי שאחרי המקלחת חשוב מאוד לייבש את התינוק טוב טוב בכול המקומות. בעיקר בבית השחי ומתחת לסנטר. בטיפת חלב הראו לי שיש לאריאל אדמומיות ופריחה בעקבות זה. אז שימי לב. מקלחת ראשונה לתינוק ? שיהיה לכן בהצלחה !

השאר תגובה

האימייל שלך לא יפורסם.

גלול למעלה
דילוג לתוכן